Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

    GANGL ÉS TÁRSA Kft.

    osszegyujto.hu

    Jelen szerződés az oldalon lévő szolgáltatások igénybevételével jön létre Szolgáltató és Felhasználó között, iktatásra nem kerül, elektronikus szerződés, mely nem minősül írásbeli szerződésnek. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján elérhető szolgáltatásokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról:
    https://osszegyujto.hu/aszf

    Definíciók:

    Felhasználó: Bármely természetes személy, jogi személy, vagy szervezet, aki igénybe veszi a Szolgáltató szolgáltatásait.

    Fogyasztó: Olyan Felhasználó, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

    Vállalkozás: Önálló foglalkozása, szakmája vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

    Szolgáltató: Az a természetes személy, jogi személy, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, aki a Felhasználóval szerződést köt.

    1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
    2. Név: GANGL ÉS TÁRSA Kft.

      Székhely: 6230 Soltvadkert, Bajcsy-Zsilinszky utca 21.

      Elérhetőség: rendeles@osszegyujto.hu

      Telefonszám: 36209654239

      Cégjegyzékszám: 03-09-122251

      Adószám: 23322033-2-03

      A szerződés nyelve: magyar

      A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

      Magyar Hosting Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. 36 1 700 2323 info@mhosting.hu

    3. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

      1. Az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

      2. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált vásárlókat e-mailben értesíti.

      3. A weboldalon található minden tartalomra szerzői jogot tart fenn a szolgáltató. A Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos minden tartalom, program, kép és szöveg másolása, sokszorosítása, terjesztése, külső adathordozón való tárolása és értékesítése.

      4. A jelen ÁSZF 2021. október 1. napjától hatályos és visszavonásig marad hatályban.

    4. REGISZTRÁCIÓ ÉS VÁSÁRLÁS

      1. A Felhasználónak lehetősége van az oldalon regisztrálva és regisztráció nélkül is vásárolni. A Felhasználónak saját felelőssége és kötelessége a regisztráció és a vásárlás során a valós adatait megadni. A valótlan adatokkal történő vásárlásból kifolyó esetleges károkért, sérelmekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

      2. A regisztrációs adatokat köteles a Felhasználó biztonságosan kezelni. A Szolgáltatót nem terheli felelősség a Felhasználó gondatlanságából fakadó jelszó elvesztéséért, vagy illetéktelenek számára való kiszivárgásáért.

    5. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

      1. A webáruházban kapható termékek online rendelhetők meg. A termékek és szolgáltatások ára forintban értendő, bruttó árak, tartalmazzák az áfa értékét, azonban a házhoz szállításért szállítási módtól, helytől és a rendelés összegétől függően számíthatunk fel díjat.

      2. A webáruházban megjelenő termékekről információkat közöl a Szolgáltató. A vásárló láthatja a termék nevét, leírását, termékadatokat és képeket a termékekről, melyek a valóságostól eltérhetnek, illusztrációként szolgálnak.

      3. Amennyiben egy termék vagy szolgáltatás ára hibásan kerül a webáruház felületére, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a rendelés visszaigazolása előtt egyeztessen a Vásárlóval a termék helyes áráról. A Szolgáltató legnagyobb igyekezete ellenére is előfordulhat elírás vagy programhiba. Ezeket az eseteket a Szolgáltató minden esetben azonnal kezeli, és felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval. A Vásárlónak a termék valós árának tudatában lehetősége van elállni a vásárlástól.

    6. RENDELÉS MENETE

      1. A Felhasználónak lehetősége van regisztrálva és regisztráció nélkül is a webáruház felületén történő vásárlás megkezdésére.

      2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. A felületen egy-egy darab termék és gyűjtő mennyiségű rendelések leadására is van lehetőség.

      3. A Felhasználó a "db kosár" és "Gyűjtő kosár" gombok megnyomásával kosárba helyezi a termék(ek)et.

      4. A mobil kosár alján található „Megrendeléshez" gombbal elindítható a rendelés leadása, mely négy lépésből áll. Első a megrendelés áttekintése, második a számlázási, harmadik a szállítási és végül a fizetési adatok megadása.

      5. A kosárban a felhasználó felülvizsgálhatja annak tartalmát és tetszés szerint módosíthatja azt. A „törlés - X", vagy a „" (kukába) ikonra kattintva törölhet tételeket a kosárból. A vásárolni kívánt tételek mennyiségének módosítása a „ , - " ikonokkal hajtható végre.

      6. A megrendelés véglegesítésének második lépésében a Felhasználó megadja a számlázási adatokat. Cég, szervezet és vállalkozások számára itt lehetőség nyílik adószámmal ellátott számla igénylésére.

      7. A megrendelés harmadik lépésében a szállítási címet és a szállítással kapcsolatos megjegyzést lehet rögzíteni. Regisztrált felhasználóknak lehetőségük van több szállítási címet elmenteni a fiókjukhoz.

      8. A rendelés leadása előtt utolsó lépésként a Vásárló kiválaszthatja a fizetési módot. A választható fizetési módok típusai a következők:

        1. Fizetési módok:

        2. Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék házhozszállítással kerül kézbesítésre, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a kézbesítőnek teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. Az utánvét díja szállítási módoktól függően és a partnerszolgáltatók miatt egyes esetekben eltérhet.


          Előre utalással: Felhasználónak lehetősége van a rendelésről díjbekérőt igényelni. A díjbekérőt e-mail üzenetben küldjük ki a Vásárlónak, melyet banki előre utalással egyenlíthet ki. A rendelést a díjbekérő kiegyenlítése után kézbesítjük a Felhasználónak. A díjbekérő alapján történő előre utalás ingyenes.


          Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül. A bankkártyás fizetési szolgáltatás ingyenes.


          Mivel a Szolgáltató harmadik félnek adja át a megrendelési/vásárlói adatokat, ezért a vásárlónak az adattovábbítási nyilatkozatot kifejezetten el kell fogadnia. Bankkártyás szolgáltatás esetén a felhasználó tudomásul veszi és elfogadja, hogy a Gangl és Társa Kft. 6230 Soltvadkert, Bajcsy-Zsilinszky utca 21. adatkezelő által az osszegyujto.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint datfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, E-mail cím, Számlázási cím.
          Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff


      9. A webshop felületén elérhető termékeket vagy azok árait érintő hiányosság esetén a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. A hiba észlelése és javítása után a Szolgáltató mielőbb tájékoztatja a vásárlót a korrigált adatokról, aki ezek ismeretében újból megerősítheti a megrendelését, vagy elállhat a vásárlástól.

      10. A fizetendő végösszeg a visszaigazoló e-mail és a megrendelés összesítése alapján minden költséget tartalmaz. A Ptk. 6:127. §-a alapján a Felhasználó a csomagot késedelem nélkül, lehetőleg a kézbesítéskor, a futár előtt köteles megvizsgálni, és a csomagoláson és/vagy a termék(ek)en észlelt esetleges sérülésekről jegyzőkönyv felvételét köteles kérni. Sérült csomagot nem köteles átvenni. Amennyiben a csomag átvizsgálása a Felhasználó részéről elmarad, úgy szerződésszegést követ el, és viseli az ezzel járó következményeket (a csomag/termék(ek) állapotának bizonyításának nehézsége). A csomagok kézbesítése munkanapokon történik, a 8.00-tól 17.00-ig tartó időszakban

      11. A megrendelés leadása előtt, a fizetési mód kiválasztásának oldalán a Felhasználó kuponkódot adhat meg – amennyiben rendelkezik olyannal -, és az „Ellenőrzés" gombra kattintva érvényesítheti azt. Az adatrögzítést követően a Felhasználó bankkártyás fizetési opció választása esetén a „Fizetés", egyéb esetben a „Megrendelés" gombra kattintva adhatja le megrendelését.

      12. Felhasználó a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

      13. A Felhasználó a megrendelés leadása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző oldalakra az adatbeviteli hibák javítása érdekében. A rendelési folyamat során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van arra, hogy javítsa, illetve törölje a bevitt adatokat és rendelési mennyiségeket.

      14. A Felhasználó a megrendelés leadását követően e-mail üzenetben visszaigazolást kap a megrendelést illetően. Amennyiben ez a visszaigazolás a megrendelés leadásától számított legfeljebb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, úgy a Felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettség és az ajánlati kötöttség alól. A Szolgáltatóhoz és a Felhasználóhoz megérkezettnek tekintendő a megrendelés és annak visszaigazolása, ha az számukra hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősséget abban az esetben, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó a rendelés leadásakor helytelen e-mail címet adott meg, vagy a fiókjának telítettsége miatt nem tud új üzenetet fogadni.

      15. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a 15. pontban taglalt visszaigazolás létrejöttekor szerződés nem keletkezik, az csupán automata visszaigazolás. Szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató egy újabb e-mail üzenetben értesíti a Felhasználót a rendelés állapotáról (összekészítés alatt).

    7. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE
      1. A leadott megrendelések feldolgozása munkaidőben történik, de rendelés leadására ezen időszakon kívül is van lehetőség. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után kerül leadásra, úgy az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

      2. Általános teljesítési határidő: a szerződés létrejöttétől számított 1-10 munkanapon belül.

      3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató köteles a termék(ek) tulajdonjogának átruházására, míg a Felhasználó a termék(ek) átvételére és a vételár megfizetésére. A Felhasználó addig módosíthatja vagy mondhatja le a megrendelését, amíg a Szolgáltató azt a kiszállító cégnek át nem adta. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezt követően csak az elállási jogával élve módosíthatja vagy töröltetheti megrendelését.

      4. Ha a szolgáltató vállalja a termék(ek) Felhasználóhoz (vevő) való eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a Felhasználóra (vevőre), amikor a vevő, vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a termék(ek)et. A fuvarozónak történő átadáskor a kárveszély átszáll a vevőre, amennyiben a fuvarozó a vevő megbízásából veszi azt át, abban az esetben, ha a fuvarozót nem a Szolgáltató ajánlotta.

      5. A felek eltérő megállapodásának hiányában az eladó (Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a termék(ek)et.

      6. A Szolgáltató hibájából létrejövő késedelem esetén a Felhasználó jogosult póthatáridő kitűzésére. Amennyiben a Szolgáltató ezen határidőn belül sem teljesíti kötelezettségét, a Felhasználónak joga van a szerződéstől való elálláshoz.

      7. A Felhasználó abban az esetben jogosult póthatáridő tűzése nélkül a szerződéstől elállni, ha
        • a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

        • a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

      8. Amennyiben a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert az abban vállalt termék nem áll rendelkezésére, úgy erről a Felhasználót haladéktalanul köteles tájékoztatni, valamint az általa fizetett összeget visszatéríteni.

      9. A Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a szerződésszerűen teljesített megrendelt termékeket a Felhasználó (fizetési módtól függetlenül) nem veszi át, úgy szerződésszegést követ el. A Ptk. alapján (6:142. §) aki a másik félnek a szerződés megszegésével kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Abban az esetben mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa. Kártérítés címén meg kell téríteni a szolgáltatás tárgyában keletkezett kárt. Szándékos szerződésszegés esetén a Felhasználó köteles a Szolgáltató teljes kárát megtéríteni.

      10. Ennek értelmében a Szolgáltató – amennyiben a Felhasználó nem jelzi az elállási szándékát – a termék(ek) beszerzése és tárolása miatt keletkezett kárát és a szállítás költségét (oda és vissza) is érvényesítheti a Felhasználóval szemben.


        A Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igények érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terhelik.

    8. ELÁLLÁS JOGA
      1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Fogyasztó a megrendelt termék(ek) kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt termék(ek)et. Amennyiben a Szolgáltató jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, úgy a 14 napos elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra rendelkezésre álló idő a tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

      2. Az elállási jogát a Felhasználó az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján gyakorolhatja.

      3. Az elállási jog gyakorlására a Felhasználó rendelkezésére álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó vagy az általa kijelölt (a fuvarozótól eltérő) harmadik személy a termék(ek)et átveszi.

      4. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közötti időszakban is.

      5. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, a Szolgáltató nem vállalja e költség viselését.

      6. A termék visszaküldésének költségén kívül a Fogyasztót nem terheli egyéb költség az elállási jog gyakorlása esetén.

      7. Nem illeti meg az elállási jog a Fogyasztót olyan termék esetében, mely nem előre gyártott, vagy amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.

      8. A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
        • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, abban az esetben, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a felmondási jogát elveszíti a szolgáltatás egészének teljesítését követően;

        • olyan termék vagy szolgáltatás esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiaci vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

        • minőségét rövid ideig megőrző vagy romlandó termék esetében;

        • olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

        • olyan termék esetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

        • olyan alkoholtartalmú ital esetében, amelynek tényleges értéke a piaci ingadozásoktól a vállalkozás által nem befolyásolható módon függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

          1. Az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a Szolgáltató a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére (a szállítási díjat is).

          2. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési mód kerül alkalmazásra, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót nem terheli semmilyen többletköltség.

          3. A Fogyasztó köteles a termék(ek)et indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés a Szolgáltató részére történő elküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a Szolgáltató címén leadni.

      9. Írásban történő elállás esetén a Fogyasztónak elegendő az elállási nyilatkozatot elküldenie, 14 napon belül.

      10. A Fogyasztó a határidőt abban az esetben tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt átadja a termék(ek)et, vagy visszaküldi az(oka)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi a termék(ek)et.

      11. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni az olyan jellegű többletköltségeket, amelyek a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódnak.

      12. A Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg az áru(ka)t vissza nem kapta, vagy a Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy visszaküldte azokat: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

      13. A Fogyasztó írásban, telefonon vagy személyesen is jelezheti a Szolgáltató felé, ha élni szeretne az elállási jogával. Telefonos jelzés esetén annak időpontját, postai úton történő jelzés esetén pedig a postára adás időpontját vesszük figyelembe. A Fogyasztó a megrendelt termék(ek)et postai úton vagy futárszolgálattal juttathatja vissza a Szolgáltató részére.

      14. A Fogyasztó csak azért az értékcsökkenésért köteles felelni, amely a termék működésének, tulajdonságainak és jellegének megállapításához feltétlenül szükséges használatot meghaladja.

      15. A vállalkozás és a Fogyasztó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

      16. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

      17. A Fogyasztó egyéb panaszával is felkeresheti a Szolgáltatót a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek bármelyikén.

      18. Csak a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg az elállási jog.

      19. Aki üzleti tevékenysége, szakmája vagy önálló foglalkozása körében jár el, (azaz vállalkozás), azt az elállási jog nem illeti meg.

      20. Elállási jog gyakorlásának a menete:
        1. A Fogyasztó köteles a Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén jelezni, ha élni kíván az elállási joggal.

        2. A Fogyasztó abban az esetben gyakorolja elállási jogát határidőn belül, ha elállási nyilatkozatát a termék(ek) kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi. E-mail üzenetben történő értesítés esetén az e-mail elküldésének idejét vesszük figyelembe, míg postai úton történő jelzés esetén a postára adás dátumát.

        3. Elállás esetén a Fogyasztó a megrendelt termék(ek)et köteles a Szolgáltató címére késedelem nélkül, legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Ha a termék(ek)et a 14 napos határidő letelte előtt elküldi, úgy a határidő betartottnak minősül. A termék(ek)nek nem kell a 14 napon belül megérkeznie. Azokat a költségeket, melyek a termék(ek) visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülnek, a Fogyasztót terhelik.

        4. Ha a Fogyasztó a Szolgáltató által kínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási módot választ, melynek következtében többletköltsége keletkezik, azt a Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni. A Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék(ek) kézhezvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

        5. Több termék eltérő időpontban történő kiszállítása esetén az utoljára átvett tétel kézhezvételétől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.

    9. Szavatosság
    10. Hibás teljesítés


      Ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben foglaltaknak, úgy a kötelezett hibásan teljesít. Amennyiben a jogosult a hibát a szerződés megkötésekor ismerte, vagy ismernie kellett, úgy nem teljesít hibásan a kötelezett.


      Amennyiben valamely kikötés a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződésben ezen fejezet jótállásra és kellékszavatosságra vonatkozó rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára tér el, úgy az a kikötés semmisnek minősül.


      Kellékszavatosság

      1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

        Hibás teljesítés esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Felhasználó a Ptk. szabályai szerint.


      2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

        A Felhasználó az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kicserélést és kijavítást kérhet, kivéve abban az esetben, ha ezek teljesítése a lehetetlen, vagy a Vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben a javítást vagy a cserét nem kérte vagy nem kérhette, úgy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is igényelheti, vagy kijavíthatja/kijavíttathatja a hibát a Vállalkozás költségére. Legvégső esetben a szerződéstől is elállhat. A választott kellékszavatossági jogról áttérhet egy másikra, azonban az áttérés költsége ilyen esetben a Felhasználót terheli. Kivételt képez az az eset, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.


      3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

        A fogyasztónak minősülő Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után azonnal, a felfedezéstől számított 2 hónapnál nem később közölni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti (vállalkozás esetén 1 év).


      4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

        A Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


      5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?

        Amennyiben a Felhasználó igazolja, hogy a terméket/szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta, úgy a teljesítéstől számított 6 hónapon belül a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele a kellékszavatossági igény érvényesítésének. A 6 hónap letelte után a Felhasználó bizonyítani köteles, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is jelen volt.


      6. Termékszavatosság

      7. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

        Ingóság (termék) hiba esetén a Felhasználó termékszavatossági vagy kellékszavatossági igényt érvényesíthet (választása szerint).


      8. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

        Termékszavatossági igény esetén a Felhasználó kizárólag a hibás termék kicserélését vagy kijavítását kérheti.


      9. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

        Abban az esetben minősül hibásnak a termék, ha a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek nem felel meg, vagy ha a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal nem rendelkezik.


      10. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

        A gyártó általi forgalomba hozatal időpontjától számított 2 éven belül, ezen határidő leteltével a jogosultságát elveszti.


      11. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

        Kizárólag az ingóság forgalmazójával vagy gyártójával szemben. Az igény érvényesítése esetén a termék hibáját a Felhasználónak kell bizonyítania.


      12. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

        Kizárólag abban az esetben, ha bizonyítani tudja, hogy:

        • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

        • a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában a hiba nem volt felismerhető, vagy a hiba kötelező hatósági előírás vagy jogszabály alkalmazásából ered.


      13. Olyan károkért, melyek a kárveszély átszállása utáni túlzott igénybevételből, a termék(ek) nem rendeltetésszerű használatából, gondatlan vagy hibás kezelésből vagy a meghatározottól eltérő behatásokból ered, a Szolgáltató nem tartozik szavatossággal.

    11. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS
    12. (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

      1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

      2. A szerződés megkötésének bizonyítása a Fogyasztó kötelessége (számlával vagy csak nyugtával).

      3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

      4. A Szolgáltató jegyzőkönyvet köteles felvenni a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről.

      5. Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon.

      6. Amennyiben a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének bejelentésekor nem tud nyilatkozni annak teljesíthetőségéről, úgy álláspontjáról 5 munkanapon belül igazolható módon a Fogyasztót értesíteni köteles (az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is).

      7. A jegyzőkönyv felvételétől számított 3 évig a Szolgáltató köteles megőrizni azt, és az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

      8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

    13. VEGYES RENDELKEZÉSEK
      1. A kötelezettsége teljesítéséhez a Szolgáltató közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

      2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvényesíthetetlenné, jogtalanná vagy érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényesíthetőségét, jogszerűségét és érvényességét nem érinti.

      3. A joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak, amennyiben a Szolgáltató a ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához a későbbiekben ragaszkodjon.

      4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton/módon próbálják rendezni.

      5. A Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webshopja Magyarországon működik, annak karbantartását is itt végzik. Az oldal más országokból történő látogathatóságának tekintetében a Felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a Felhasználó fogyasztó, úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a fogyasztóval szemben a jelen szerződésből eredő vitás ügyekben az alperes (Fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság illetékes (kizárólagosan).

      6. A Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból a Szolgáltató a webshopban található termékekhez való hozzáférés vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket.

      7. A Szolgáltató nem alkalmaz eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési eszköz Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt (az általa elfogadott fizetési módok tekintetében).

      8. A Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELET-nek.

    14. PANASZKEZELÉS RENDJE
    15. (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

      1. Célunk, hogy minden megrendelést a megrendelő teljes megelégedettsége mellett, a megfelelő minőségben teljesítsünk. A szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban fennálló panasz esetén a Felhasználó panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

      2. Célunk, hogy minden megrendelést a megrendelő teljes megelégedettsége mellett, a megfelelő minőségben teljesítsünk. A szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban fennálló panasz esetén a Felhasználó panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

      3. A Szolgáltató az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja, elutasító álláspontját megindokolja. Öt évig megőrzi a felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát, melyeket az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutat.

      4. Tájékoztatjuk, hogy panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti panaszával az alábbiak szerint:

      5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

      6. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu


      7. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

      8. Bács-Kiskun Megyei Békéltető

        Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

        Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

        Fax száma: (76) 501-538

        Név: Mátyus Mariann

        E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

        Baranya Megyei Békéltető Testület

        Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

        Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

        Telefonszáma: (72) 507-154

        Fax száma: (72) 507-152

        Név: Dr. Bodnár József

        E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

        Békés Megyei Békéltető Testület

        Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

        Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

        Fax száma: (66) 324-976

        Név: Dr. Bagdi László

        E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

        Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

        Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

        Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

        Fax száma: (46) 501-099

        Név: Dr. Tulipán Péter

        E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

        Budapesti Békéltető Testület

        Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

        Telefonszáma: (1) 488-2131

        Fax száma: (1) 488-2186

        Név: Dr. Baranovszky György

        E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

        Csongrád Megyei Békéltető Testület

        Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

        Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

        Fax száma: (62) 426-149

        Név: Dékány László, Jerney Zoltán

        E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

        Fejér Megyei Békéltető Testület

        Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

        Telefonszáma: (22) 510-310

        Fax száma: (22) 510-312

        Név: Kirst László

        E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

        Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

        Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

        Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

        Fax száma: (96) 520-218

        Név: Horváth László

        E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

        Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

        Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

        Telefonszáma: (52) 500-749

        Fax száma: (52) 500-720

        Név: Dr. Hajnal Zsolt

        E-mail cím: info@hbkik.hu;

        Heves Megyei Békéltető Testület

        Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

        Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

        Fax száma: (36) 323-615

        Név: Pintérné Dobó Tünde

        E-mail cím: tunde@hkik.hu;

        Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

        Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

        Telefonszáma: (56) 510-610

        Fax száma: (56) 370-005

        Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

        E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

        Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

        Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

        Telefonszáma: (34) 513-010

        Fax száma: (34) 316-259

        Név: Dr. Rozsnyói György

        E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

        Nógrád Megyei Békéltető Testület

        Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

        Telefonszám: (32) 520-860

        Fax száma: (32) 520-862

        Név: Dr. Pongó Erik

        E-mail cím: nkik@nkik.hu;

        Pest Megyei Békéltető Testület

        Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

        Telefonszáma: (1)-269-0703

        Fax száma: (1)-269-0703

        Név: dr. Csanádi Károly

        E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

        Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

        Somogy Megyei Békéltető Testület

        Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

        Telefonszáma: (82) 501-000

        Fax száma: (82) 501-046

        Név: Dr. Novák Ferenc

        E-mail cím: skik@skik.hu;

        Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

        Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

        Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

        Fax száma: (42) 311-750

        Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

        E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

        Tolna Megyei Békéltető Testület

        Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

        Telefonszáma: (74) 411-661

        Fax száma: (74) 411-456

        Név: Mátyás Tibor

        E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

        Vas Megyei Békéltető Testület

        Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

        Telefonszáma: (94) 312-356

        Fax száma: (94) 316-936

        Név: Dr. Kövesdi Zoltán

        E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

        Veszprém Megyei Békéltető Testület

        Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

        Telefonszáma: (88) 429-008

        Fax száma: (88) 412-150

        Név: Dr. Óvári László

        E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

        Zala Megyei Békéltető Testület

        Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

        Telefonszáma: (92) 550-513

        Fax száma: (92) 550-525

        Név: dr. Koczka Csaba

        E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

      9. A fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése a békéltető testület hatáskörébe tartozik. A békéltető testület feladata egyezség létrehozásának megkísérlése a felek között a fogyasztói jogvita rendezése céljából. Ennek eredménytelensége esetén feladatuk olyan döntés meghozatala, mely gyorsan, hatékonyan, egyszerűen és költségkímélő módon biztosítják a fogyasztói jogokat. A Szolgáltató vagy a Fogyasztó kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és az őt terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

      10. Határon átnyúló (online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő) jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

      11. Panasza esetén a Fogyasztó igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot, melynek igénybevétele egy egyszerű regisztrációhoz kötött az Európai Bizottság rendszerében. Ez után a bejelentkezés útján benyújthatja panaszát a következő honlapon: http://ec.europa.eu/odr

      12. A békéltető testületi eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli, melynek megfelelően a válasziratát köteles a békéltető testület számára megküldeni és a meghallgatáson köteles az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, úgy a Vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

      13. Ha a F fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a jogvita rendezésének érdekében a Fogyasztónak lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert megindító keresetlevélben az alábbi információkat kell feltüntetni:

        • az eljáró bíróság;

        • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

        • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

        • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

        •  a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

        A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

    16. SZERZŐI JOGOK
      1. Miután a https://www.osszegyujto.hu/, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a https://www.osszegyujto.hu/ weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánosság felé történő közvetítése, elektronikus tárolása, más módon való felhasználása, értékesítése és feldolgozása a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

      2. A https://www.osszegyujto.hu/ weboldalról, illetve annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is kizárólag az adott weboldalra való hivatkozással van lehetőség.

      3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

      4. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

      5. A https://www.osszegyujto.hu/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

    17. ADATVÉDELEM
    18. A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://www.osszegyujto.hu/gdpr Soltvadkert, 2021. október 1.

    Elállási nyilatkozat minta

    (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)



    Címzett (név, postai cím, e-mail cím, fax szám, telefonszám): GANGL ÉS TÁRSA Kft., 6230 Soltvadkert, Bajcsy-Zsilinszky utca 21., rendeles@osszegyujto.hu, 36209654239


    Alulírott kijelenti, hogy eláll az alábbi áruk adásvételétől:


    Megrendelés időpontja:


    Fogyasztó neve:


    Fogyasztó címe:


    A fogyasztó aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):


    Dátum:

    Good to know that..

    Cookie-k hozzájárulásának kezelése

    A legjobb felhasználói élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint például a cookie-k. A cookie-k segítségével a webhely megjegyzi a látogatással kapcsolatos információkat, így könnyebb lehet az ismételt felkeresés, és hasznosabbá válhat a látogatóknak. A hozzájárulás elmaradása vagy visszavonása hátrányosan befolyásolhat bizonyos szolgáltatásokat és funkciókat.